Google Ads Blog

Subiektywnie na temat SEM - Paulina Wiktorska

Jak zarządzać kontami Google AdWords?

Czytaj podobne Bumper Ads – jak ocenić efektywność tego formatu wideo Rekrutacja na stanowisko Junior SEM Specialist. Jakie błędy najczęściej popełniają kandydaci? Strategie ustalania stawek dla kampanii RLSA Optymalizacja kampanii AdWords – problem: mała liczba wyświetleń Jak prawidłowo przygotować kampanię DSK w sieci reklamowej?

Read More

Jak czytać i księgować fakturę Google Adwords?

Czytaj podobne Bumper Ads – jak ocenić efektywność tego formatu wideo Rekrutacja na stanowisko Junior SEM Specialist. Jakie błędy najczęściej popełniają kandydaci? Strategie ustalania stawek dla kampanii RLSA Optymalizacja kampanii AdWords – problem: mała liczba wyświetleń Jak prawidłowo przygotować kampanię DSK w sieci reklamowej?

Read More

Skrypt Google Adwords – Jak kontrolować budżet na koncie Adwords

Czytaj podobne Skrypty Adwords – kilka sposobów na automatyzację pracy Rekrutacja na stanowisko Junior SEM Specialist. Jakie błędy najczęściej popełniają kandydaci? Strategie ustalania stawek dla kampanii RLSA Optymalizacja kampanii AdWords – problem: mała liczba wyświetleń Jak prawidłowo przygotować kampanię DSK w sieci reklamowej?

Read More

Widoczność i skuteczność reklam w sieci GDN.

Z końcem 2014 roku Google opublikowało wyniki badań na temat widoczności i skuteczności reklam w sieci reklamowej Google. To wyjście naprzeciw reklamodawcom, którzy chcą trafniej budować strategię widoczności w sieci. Badanie opierało się na metryce „Viewable Impression„, która określa czy reklama zamieszczona w witrynie wydawcy była faktycznie widoczna. Widoczność określana jest gdy 50% formatu reklamy (definiowana w […]

Read More

Jak stworzyć dobrą strategię kampanii SEM?

Czytaj podobne Bumper Ads – jak ocenić efektywność tego formatu wideo Rekrutacja na stanowisko Junior SEM Specialist. Jakie błędy najczęściej popełniają kandydaci? Strategie ustalania stawek dla kampanii RLSA Optymalizacja kampanii AdWords – problem: mała liczba wyświetleń Jak prawidłowo przygotować kampanię DSK w sieci reklamowej?

Read More

Jak podnieść klikalność reklam? #2

Przeczytaj najpierw: Jak podnieść klikalność reklam? 11. Słowa kluczowe w różnej kolejności. Inaczej brzmi hasło Muzyka Medytacyjna oraz Muzyka do medytacji. Zostało przeprowadzone badanie, które potwierdziło, że warto testować różne odmiany danego słowa gdyż mają one bardzo duże znaczenie i wpływają na klikalność i konwersję danej reklamy. 12. Powtarzaj słowa kluczowe w swojej reklamie. Takie […]

Read More

Jak podnieść klikalność reklam AdWords? #1

Tym, którzy próbują własnych sił w temacie kampanii Adwords oraz tym, którzy szukają sposobów na podniesienie klikalności reklam poniższe podsumowanie powinno przynieść kilka ciekawych spostrzeżeń i inspiracji do działań. To nie jest przepis na idealną reklamę. Nie jest to również instrukcja, która zapewni kampanii 100% skuteczność. To przewodnik po dążeniu do jak najlepszych wyników. NAGŁÓWEK […]

Read More

Listy remarketingowe w Google Analytics – Case study

Odkąd Google umożliwiło reklamodawcom tworzenie list remarketinowych w Analytics, kampanie nabrały nowego wymiaru. Złapanie użytkownika na dowolnym etapie zakupu, określanie jego lokalizacji, języka czy zainteresowań to nic innego jak identyfikowanie potrzeb i dostosowywanie do nich odpowiednich komunikatów. Tak właśnie postąpiła jedna z brytyjskich marek, której ROI osiągnęło 1300%. Watchfinder to wiodący na rynku brytyjskim sprzedawca […]

Read More

6 najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu kampanii Google Adwords

Czytaj podobne Bumper Ads – jak ocenić efektywność tego formatu wideo Rekrutacja na stanowisko Junior SEM Specialist. Jakie błędy najczęściej popełniają kandydaci? Strategie ustalania stawek dla kampanii RLSA Optymalizacja kampanii AdWords – problem: mała liczba wyświetleń Jak prawidłowo przygotować kampanię DSK w sieci reklamowej?

Read More

5 ukrytych funkcji na koncie Google Adwords, które ułatwią Ci optymalizację kampanii.

Z miesiąca na miesiąc na kontach Adwords przybywa nowych funkcjonalności. Niektóre z nich dostępne są z poziomu widoku zwykłego użytkownika, inne pozostają ukryte jako dodatkowe funkcje na koncie. Pracujesz z kontem Adwords na co dzień? Przekonaj się czy znasz wszystkie poniższe funkcjonalności. Jeśli poznajesz dopiero system reklamowy Adwords – nie zapomnij o wykorzystaniu tych 5 […]

Read More