Google Adwords Blog

Subiektywnie na temat SEM - Paulina Wiktorska

Jak czytać i księgować fakturę Google Adwords?

W tym temacie jest sporo niejasności. Bardzo dużo użytkowników (w tym również sama księgowość) ma problem z tym w jaki sposób czytać rozliczone na fakturze kwoty. Kiedyś było prościej. Na fakturze jaką reklamodawca otrzymywał od Google była informacja: w rozliczeniach pre-paid: jaka kwota wpłynęła na konto w rozliczeniach post-paid: jaka kwota została wydana W przypadku […]

Read More

Skrypt Google Adwords – Jak kontrolować budżet na koncie Adwords

Pewnie każdy z Was podczas codziennej pracy na koncie Adwords zmaga się z problemami, których nie rozwiązują automatyczne reguły. Ja w takich przypadkach ratuję się skryptami Adwords.

Read More

Widoczność i skuteczność reklam w sieci GDN.

Z końcem 2014 roku Google opublikowało wyniki badań na temat widoczności i skuteczności reklam w sieci reklamowej Google. To wyjście naprzeciw reklamodawcom, którzy chcą trafniej budować strategię widoczności w sieci. Badanie opierało się na metryce „Viewable Impression„, która określa czy reklama zamieszczona w witrynie wydawcy była faktycznie widoczna. Widoczność określana jest gdy 50% formatu reklamy (definiowana w […]

Read More

Jak stworzyć dobrą strategię kampanii SEM?

Założenia są zwykle bardzo proste: uruchamiamy kampanię promocyjną produktu/usługi. Niestety bardzo często, dopiero w trakcie okazuje się, że założenia nie idą w parze z realizacją działań. Te 10 poniższych zasad może stanowić pewnego rodzaju plan dla tych, którzy dopiero zaczynają pracę z programem Adwords lub listę zagadnień dla tych, co obsługują klientów, ale nie zdążyli […]

Read More

Jak podnieść klikalność reklam? #2

Przeczytaj najpierw: Jak podnieść klikalność reklam? 11. Słowa kluczowe w różnej kolejności. Inaczej brzmi hasło Muzyka Medytacyjna oraz Muzyka do medytacji. Zostało przeprowadzone badanie, które potwierdziło, że warto testować różne odmiany danego słowa gdyż mają one bardzo duże znaczenie i wpływają na klikalność i konwersję danej reklamy. 12. Powtarzaj słowa kluczowe w swojej reklamie. Takie […]

Read More

Jak podnieść klikalność reklam AdWords? #1

Tym, którzy próbują własnych sił w temacie kampanii Adwords oraz tym, którzy szukają sposobów na podniesienie klikalności reklam poniższe podsumowanie powinno przynieść kilka ciekawych spostrzeżeń i inspiracji do działań. To nie jest przepis na idealną reklamę. Nie jest to również instrukcja, która zapewni kampanii 100% skuteczność. To przewodnik po dążeniu do jak najlepszych wyników. NAGŁÓWEK […]

Read More

Listy remarketingowe w Google Analytics – Case study

Odkąd Google umożliwiło reklamodawcom tworzenie list remarketinowych w Analytics, kampanie nabrały nowego wymiaru. Złapanie użytkownika na dowolnym etapie zakupu, określanie jego lokalizacji, języka czy zainteresowań to nic innego jak identyfikowanie potrzeb i dostosowywanie do nich odpowiednich komunikatów. Tak właśnie postąpiła jedna z brytyjskich marek, której ROI osiągnęło 1300%. Watchfinder to wiodący na rynku brytyjskim sprzedawca […]

Read More

6 najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu kampanii Google Adwords

Nie jest sztuką wdrożenie kampanii, sztuką jest zarządzanie nią w taki sposób aby przyniosła określony efekt czyli popularne ROI. Nie oszukujmy się – ROI to najważniejszy wskaźnik jaki każdy właściciel firmy bierze pod uwagę podczas planowania działań promocyjnych. Źle prowadzona kampania może przynieść więcej szkód niż pożytku. Kluczem jednak do skuteczności działań jest wiedza i […]

Read More

5 ukrytych funkcji na koncie Google Adwords, które ułatwią Ci optymalizację kampanii.

Z miesiąca na miesiąc na kontach Adwords przybywa nowych funkcjonalności. Niektóre z nich dostępne są z poziomu widoku zwykłego użytkownika, inne pozostają ukryte jako dodatkowe funkcje na koncie. Pracujesz z kontem Adwords na co dzień? Przekonaj się czy znasz wszystkie poniższe funkcjonalności. Jeśli poznajesz dopiero system reklamowy Adwords – nie zapomnij o wykorzystaniu tych 5 […]

Read More

Kilka pytań do Specjalisty SEM

Na co dzień goszczę na FORUM ADWORDS jako Specjalista SEM starając się wspierać w miarę możliwości wiedzą i doświadczeniem. Ci, którzy nie mogą w sieci znaleźć odpowiedzi na swój problem piszą do mnie indywidualnie. Niektóre z tych pytań są na tyle ogólne, że postanowiłam udostępnić je na blogu dla potomnych. 1. Jeśli firma dysponuje budżetem […]

Read More