Google Adwords Blog

Subiektywnie na temat SEM - Paulina Wiktorska

Kilka pytań do Specjalisty SEM

Na co dzień goszczę na FORUM ADWORDS jako Specjalista SEM starając się wspierać w miarę możliwości wiedzą i doświadczeniem. Ci, którzy nie mogą w sieci znaleźć odpowiedzi na swój problem piszą do mnie indywidualnie. Niektóre z tych pytań są na tyle ogólne, że postanowiłam udostępnić je na blogu dla potomnych. 1. Jeśli firma dysponuje budżetem […]

Read More

Skrypty Adwords – kilka sposobów na automatyzację pracy

Skrypty AdWords są niesamowite jeśli chodzi o oszczędność czasu i automatyzację procesów przy codziennej pracy z kontem. Są doskonałym sposobem na zbieranie informacji, wysyłanie powiadomień prosto na Twoją skrzynkę mailową, dzięki czemu mniej czasu spędzisz na analizowaniu i szukaniu błędów, a więcej na samej optymalizacji kampanii! Wydaje mi się, że skrypty Adwords nie mają ograniczeń […]

Read More

5 faktów na temat Quality Score w Adwords

W świecie płatnego wyszukiwania ranking reklamy i średni koszt za kliknięcie (CPC) są określane trzema głównymi czynnikami: stawkami max CPC jakimi Ty licytujesz, stawkami CPC Twojej konkurencji oraz Quality Score czyli Wynikiem Jakości. To właśnie Wynik Jakości działa jak modyfikator, umożliwiając reklamie o wyższej „jakości” przewyższać reklamę konkurenta po niższej stawce.

Read More

Jak budować kampanie kierowane na Sieć Reklamową Google?

Głównym założeniem kampanii kierowanych na sieć reklamową jest zasięg czyli dotarcie do jak największej liczby użytkowników. Bardzo często reklamodawcy skupiają się tylko na tematyce, która dotyczy bezpośrednio ich produktu. Myślimy bardzo prostolinijnie w skutek czego tracimy potencjał i zasięg kampanii jaki oferuje Sieć Reklamowa Google.

Read More