Google Adwords Blog

Subiektywnie na temat SEM - Paulina Wiktorska

5 faktów na temat Quality Score w Adwords

W świecie płatnego wyszukiwania ranking reklamy i średni koszt za kliknięcie (CPC) są określane trzema głównymi czynnikami: stawkami max CPC jakimi Ty licytujesz, stawkami CPC Twojej konkurencji oraz Quality Score czyli Wynikiem Jakości. To właśnie Wynik Jakości działa jak modyfikator, umożliwiając reklamie o wyższej „jakości” przewyższać reklamę konkurenta po niższej stawce.

Read More

Jak budować kampanie kierowane na Sieć Reklamową Google?

Głównym założeniem kampanii kierowanych na sieć reklamową jest zasięg czyli dotarcie do jak największej liczby użytkowników. Bardzo często reklamodawcy skupiają się tylko na tematyce, która dotyczy bezpośrednio ich produktu. Myślimy bardzo prostolinijnie w skutek czego tracimy potencjał i zasięg kampanii jaki oferuje Sieć Reklamowa Google.

Read More