Paulina Wiktorska 28 września 2017Google Adwords Co warto wiedzieć o nakładce z wezwaniem do działania?
Paulina Wiktorska 11 września 2017Google Adwords Bumper Ads – jak ocenić efektywność tego formatu wideo
Paulina Wiktorska 2 lipca 2017Google Adwords Rekrutacja na stanowisko Junior SEM Specialist. Jakie błędy najczęściej popełniają kandydaci?
Paulina Wiktorska 30 kwietnia 2017Google Adwords Optymalizacja kampanii AdWords – problem: mała liczba wyświetleń.
Paulina Wiktorska 4 kwietnia 2017Konferencje SEM Dlaczego w biznesie ważne są liczby, a nie intuicja?
Paulina Wiktorska 20 października 2016Google Adwords Jak prawidłowo przygotować kampanię DSK w sieci reklamowej?
Paulina Wiktorska 14 października 2016Google Adwords Jak radzić sobie z wyklikiwaniem reklam w Google AdWords?
Paulina Wiktorska 7 października 2016Google Adwords Bumper Ads: Masz tylko 6 sekund – wykorzystaj je z głową!
Paulina Wiktorska 5 października 2016Google Adwords Najlepsza treść – nowa opcja na koncie Adwords dla kampanii w Sieci Reklamowej.