JAK TO DZIAŁA?

Google Ad Grants

Prowadzisz fundację, stowarzyszenie lub inną organizację non-profit? Zatem Google Ad Grants jest właśnie dla Ciebie.

 

Google Ad Grants to program, w ramach którego organizacje non-profit mogą otrzymać nawet 10 000 dolarów miesięcznie na reklamy w wyszukiwarce Google. To świetna okazja, żeby dotrzeć do większej liczby darczyńców, wolontariuszy i osób zainteresowanych Twoją misją .

POMOGĘ

KROK 1

Pomogę Ci przejść przez proces aplikacji i uzyskać dostęp do Google Ad Grants. Skonfiguruję konto i przygotuję kampanie. Zadbam o to, żeby reklamy spełniały wymagania Google i były efektywne.

OTRZYMASZ

KROK 2

Otrzymasz z programu Google Ad Grants  możliwość bezpłatnego publikowania reklam o wartości do 10 000 dolarów miesięcznie.

ZYSKASZ

KROK 3

Program Google Ad Grants zapewnia organizacjom non-profit możliwość bezpłatnego publikowania reklam o wartości do 10 000 dolarów miesięcznie .

Od 2014 roku pomagam OPP w zdobywaniu Google Ad Grants. Na swoim koncie mam:

Lat wsparcia
45
wydanych USD
1.2 mln
Organizacji
75

Potrzebujesz wsparcia?

FAQ: Najczęściej zadawane pytania

Google Ad Grants jest programem skierowanym do organizacji non-profit.

Program oferuje do 10 000 USD miesięcznie na reklamy w wyszukiwarce Google, co pozwala organizacjom docierać do nowych odbiorców, darczyńców i wolontariuszy – bez ponoszenia kosztów reklamowych.

Reklamy w ramach Google Ad Grants pojawiają się tylko w wynikach wyszukiwania Google. Oznacza to, że organizacje mogą promować się jedynie w tekstowych reklamach wyświetlanych nad lub pod organicznymi wynikami wyszukiwania.

Kampanie nie obejmują reklam graficznych (Display), YouTube ani sieci partnerskiej Google. 

Fundacje, stowarzyszenia i organizacje non-profit zarejestrowane w krajach, w których działa program. Organizacje posiadające status organizacji charytatywnej zgodnie z przepisami danego kraju.

Organizacje, które posiadają stronę internetową z wartościową treścią i zgodną z polityką Google.

Nie, nie ma obowiązku wykorzystania całej kwoty 10 000 USD miesięcznie w ramach Google Ad Grants.

Wiele organizacji nie wydaje pełnej sumy, ponieważ skuteczne wykorzystanie budżetu zależy od liczby wyszukań związanych z ich działalnością oraz dobrze zaplanowanej strategii kampanii.

Back to top: