W 2015 roku nakładem wydawnictwa Helion, na rynku pojawiła się książka moje autorstwa. Był to dla mnie wyjątkowy projekt pod każdym względem. Otworzył drzwi do zupełnie nowego świata kampanii.
W książce pojawiły się m.in. wywiady z osobami z Google, liczne przykłady niesztampowych kampanii realizowanych przez marki z całego świata, takie jak Pepsi, BMW, Snickers, oraz ponad 100 stron praktycznej wiedzy na temat tworzenia kampanii w systemie Google Ads.
Oczywiście nie skończyło się na samym projekcie książki. Zaraz po jej publikacji, wyprzedaniu całego nakładu książka nie schodziła przez jakiś czas z pozycji bestsellerów w empiku. Zmotywowało mnie to do stworzenia miejsca, które stanie się kontynuacją tego projektu. Tak powstała strona www.adwords360.pl, która przez kilka lat gromadziła różne wywiady jakie przeprowadzałam z agencjami na temat ich zwycięskich projektów i case study. Choć strona już nie istnieje, część z tych materiałów udało mi się zgromadzić i przenieść tutaj.
Muszę Cię uprzedzić, że kejsy sięgają roku 2016, kiedy system Google Ads wyglądał i działał zupełnie inaczej niż teraz.
Zakładam jednak, że Case Study nie jest gotowym rozwiązaniem, a jedynie inspiracją do stworzenia czegoś wyjątkowego przy wykorzystaniu narzędza i jego aktualnych możliwości.
Książka to zbiór praktycznych porad na temat tworzenia kampanii oraz 30 case study marek, które wykorzystując zaledwie jedno narzędzie stworzyły zupełnie różne kampanie, które podbiły świat SEM.
Zainteresowany współpracą?
Dowiedz się jak mogę Ci pomóc. Skontaktuj sie ze mną.